vrijdag 26 juli 2013

Heel Holland bakt

Wat moet je zeggen over Heel Holland bakt? Ik vind het Geweldig!!! Het is ook heel  gemaakt als je echt van koken en bakken houdt. En Martine Bijl Vind ik ook leuk. Ik heb ze allemaal Gezien en het was heel Erg leuk en ik ben heel erg blij dat er een nieuw seizoen komt van heel holland bakt ik ben wel benieuwd welke Bakkers komen Volgend jaar maar dat is nu nog wachten. Maar wat ik beter kan Dat de Jury Beter kan Vertellen Wat ze aan het doen zijn. Dit zie je Zaterdag weer bij heel Engeland bakt. Ook erg leuk om te zien.

Wat ik ook fijn vindt Dat Rutger Heeft gewonnen en dat vind ik wel Terecht ik heb hem ook bij heel Holland bakt website ook Goed gedaan O.a gezegd en dat wij heel goed vinden. nu is het wachten tot volgend jaar en ik vond het super om naar te kijken Deze Blog Maken was ook even de Moeite waard. 

In 1 Woord Geweldig Programma voor Mensen die het gemist hebben Jammer Volgende keer beter & ik hoop dan wel dat je tijd hebt Het is gewoon Geweldig met alle Plezier gemaakt.

Nu is het wachten op Het boek.

Groetjes van Coen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten