woensdag 11 januari 2012

een oud Speelgoed

Mijn shell tankstation weet niet waar die nu is. 
Jullie zagen het al op facebook. een tankstation. van speel goed en hij is best oud. en het tankstation. Wat ik zo leuk aan vond dat het niet echt was. tuurlijk niet want Anne zei dit: ik vind die auto's slordig geparkeerd in feite is dat zo maar het was Gelukkige niet echt. en het bracht ook mij een idee om een blog te maken want oude Foto's blijven Harstikke leuk. en ik wou ites Terug uit halen wat ik nog had en ik keek nog zo oude Foto het word als maar leuker. dit is hem dan mijn eigen Tankstation maar dan wel van speelgoed, maar het lijk inderdaad net echt en dat is het leuker er van. ik deed altijd niet netjes bij dit tankstation hoe ik dit parkeren is de grap want. 2 pompen  is erg weinig en als ik zo deed was het erg groot, 
nou hier is mijn blog.


Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten