zondag 15 januari 2012

de Logo voor het week van het Geld

Dit is hem dan de logo voor het week van het geld. ik ben er blij mee.
Ik was vandaag heel druk bezig geweest met een logo maken voor het week van het geld. Donderdag was ik er al bezig op school. Maar toen lukte het niet jammer genoeg. en leek het logo net een Puzzel dus dat ging niet goed dus ik zei dat ik maar thuis zal doen ik heb het donderdag niet gedaan Vrijdag ook niet en Gisteren ook niet maar vandaag is het gelukt en het is een mooie logo geworden ik ben wel heel erg blij super blij. het mag hoe dan ook gezien worden. Zo als jullie kunnen zien heb ik me best Gedaan 1 Tip heb ik ook: een afbeelding verkleinen doe je met world en niet met paint want als je het met paint doet word het een puzzel en dat is niet verstandig. doe eerst dan world en plak hem daarna op panit 

Coen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten