woensdag 6 juli 2011

de aller slechtste chauffeur van nederland

met alle plezier ernaar gekeken ook Gisteren was het heel leuk. de aller slechtste chauffeur van nederland is heel leuk en het is nu ook een beet je jammer dat het afglopen is. maar ik heb iets voor jullie een link en dat is Chauffeur

het is heel Lollig er word natuurlijk Grof taal gebruikt. dat komt dat het Programma van bnn, is maar het is leuk. zelfs de uitslag gisteren was hartstikke leuk en Daarom geef ik jullie de Link zo dat jullie hem ook kunnen zien.

toen ik hoorde dat er een nieuwe seizoen riep ik meteen YES! het is echt een héle leuke. programma maar ik heb ook nog een plaatje
en dit is dus het logo van het tv Programma ben benieuwd hoe het 2e seizoen gaat aflopen maar dat is natuurlijk nog even wachten.

Groetjes van Coen.

1 opmerking:

  1. Ook leuk:

    https://www.vaartland.nl/blog/auto-advies/auto-kopen/top-5-autos-voor-wie-niet-kan-auto-rijden

    BeantwoordenVerwijderen