dinsdag 1 maart 2011

Afgelopen Donderdag...

Afgelopen Donderdag met Deze Titel wil ik het Graag nu Over hebben Over mooi weer en dus... Engeland wij hadden al Vakantie van Spijkenisse maar de andere nog niet en ze hadden ook nog eens pech ook. wel was de A4 toen we opgestaan waren Afgesloten. we waren zo Rond 3: 10 opgestaan. en toen even Koffie maken en zo en Schonen aan Trekken, Jassen meenemen voor dat Geval dat het zal gaan regenen. en op naar Frankrijk en Dus naar Euro Tunnel ik heb ook nog een Link voor jullie. als jullie willen kijken. eurotunnel

Als je op het Woord Eurotunnel klikt ben je er. en ik heb ook nog eens een mooie plaatje.

dit is het logo van de Eurotunnel.

toen we in Engeland Waren was het super mooi weer. we hoefden geen jas aan heerlijk hoor. maar in Nederland toen was het vies weer. Hadden wij even een Geluk.

Maar bij Dover gingen we Iets leuks doen. we Gingen bij Dover vlak bij het kasteel. In de middag even wat eten en als je wilde mocht je ook wat kopen voor je Zelf als je dat wil. maar in de Ochtend waren we daar ook. en we Gingen toen alleen nog maar Foto's maken in de middag ook nog een paar. ik heb daar van ook een mooie foto van het kasteel.
dit is het dus zo ongeveer, je als je daar bent zie je heel goed het port of Dover. waar alle boten komen. en daar hebben we het gezien dat is echt leuk.

tot slot. ik vond Afgelopen Donderdag een Héle leuke dag en Daarom wou ik nog heel even kwijt dat ik dit nog wou Delen. Veel Lees Plezier.

Coen.

1 opmerking:

  1. Hoi Coentje

    Eindelijk je blog gelezen en ik vind hem heel erg leuk. Ik vond het ook een erg leuke dag hoor! Lekker veel thee gedronken.

    BeantwoordenVerwijderen