zondag 23 januari 2011

Ah xl in Rotterdam.

We zijn vandaag heel even weg Geweest we Zouden eerst naar Schiedam gaan maar Deze Ah winkel gaat om 16:00 uur open tot 20:00 uur. En toen zijn we naar het oosterhof Geweest het is ook een soort winkelcentrum van Utrecht: hoog catharijne. daar waren vorige Zomer geweest. maar oosterhof heeft ook een xl en de Tijden zijn het zelfde als dat van ons als wij ook een koopzondag is maar daar is het elke week. Kijk dat noem ik het Betere Werk van een Groote Stad als Rotterdam. en winkelen is gewoon Hartstikke leuk ik heb 2 plaatjes nou ja eigenlijk meer gevonden. dit is de plattegrond waar ik een soort rondje heb gemaakt dat is de ah Xl want anders kun je het niet zien. en dit is dan de Xl van Rotterdam. hij is mooi en ook heel Netjes Tegenover de Xl van Rotterdam kom je bij de Toko daar zijn we ook even geweest. echt ook een nette zaak.

maar ik ben heel erg blij dat ik weer naar deze ah Xl ging.

Groetjes van Coen.

1 opmerking:

  1. Je vertelt niet eens dat je lekker gegeten hebt van die Toko Liem uit Rotterdam. Ik vond het geweldig. Leuk dat jij het ook leuk vond.

    BeantwoordenVerwijderen