zondag 7 maart 2010

stripbeurs in Breda

vandaag zijn Philip en me Vader naar de Stripbeurs in Breda Geweest en ze Vonden hem Harstikke leuk en daar ben ik Harstikke blij mee. want ze hebben hoe dan ook Genoten, ik Zelf ben niet mee Geweest en kon lekker zo als nu nog stees achter de Computer gaan zitten en wezen spelltjes gaan doen toen we Gingen ontbijten. ja even van een ander land het was van Egneland. voor een lekkerre Trek. hoef je niet de heele dag te eten en we hebben ook nog de Toetje van Vrijdag Opgegeten. Maar Philip heeft een mooie Tekening. van een Tekennaar. hier is de Link van de Stripbeurs Breda http://www.stripbeursbreda.nl/nieuws_2010.html veel kijk plzier op het web. tda, hier is die dan. dit is de Teknig van de Stripboek van Philip zit het niet er Geweldig uit?? ik hoop het wel hoor. Volgend jaar. ga ik michien wel mee. maar das nog Verweg.

Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten