maandag 1 maart 2010

spanje

vandaag is de school weer begonnen en mijn juf is in de Vakantie naar Spanje geweest Barcelona. dat vin ik leuk voor haar. ze had ook een mooie rok aan. ze Vertelde een of andre Kerk. dus dat was Spanned. Verder vandaag Konden Philip en ik weer gaan Zwemmen dus dat is weer heel erg Fijn wat Mij Prtechft heel erg leuk ik heb ook nog een Foto van een kerk. ik heb Bergepen van mijn Juf dat ie nog niet klaar is maar wel heel mooi is. maar dit is hem wel. hoe vinden jullie hem? spanje lijkt me Harstikke leuk.

Coen.

4 opmerkingen:

  1. leuk hoor Coen, dat je hebt verteld over mijn vakanti in barcelona. Je hebt ook wel goed opgelet, want je weet er al veel van. Weet je hoe de kerk heet: "Sacra Familia" En hij is ontworpen door Gaudi
    Veel succes met je Blog!!
    dag, groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even hoor; Hij heet : de Sagrada Familia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Coen,

    Leuk dat je juf heeft gereageerd op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen