woensdag 21 oktober 2009

nieuwe Computer

hallo Allemaal ik heb een nieuwe Computer. mijn Vroge Computer was Te Oud Geworden Mijn ibm, die was een stk of 5 en die deed het niet meer goed zo, nu heb ik een Acer. maar niet meer Xp. ik heb een Vista. en hij doet het Harstikke goed en het is ook meteen een Verjaardag's Cadeu voor mij. sins vandaag heb ik Kabel. Philip krijgt hem Binnenkort. ik was het eerste. ik vin het niet zo wennen. wat ik leuk aan Vista vin is dat je 2 Schermen hebt.

mijn Nieuwe Computer heeft ook een Avontuur mee Gemaakt. de Scotmobiel van mama gin ophol. Gluikkge, was die nog helmaal dicht. en Computer's kunnen wel tegen een stootje.

Coen.

1 opmerking:

  1. He Coen, gefeliciteerd met je nieuwe computer.
    Heel veel plezier ermee, en op de kabel, super joh!

    BeantwoordenVerwijderen