zondag 4 oktober 2009

cake mania 4

dit spel is al een tijd je uit en ik heb hem alfast Gekgen voor mijn Verjaardag Het heet Cake mania main Street. net als 3 de deel van Cake mania dellen, en bij de nieuwste cake mania kun je hambuger's maken blommen uit Geffen en shuiie maken en het je kunt ook nog taartjes maken dat doe je als eerste en je moet ook Dingen Sparen ik zit nu meteen in een level van de Blommn winkel. lastig en ook heel erg leuk. maar bij deze Cake mania kun je niet meer Kaarten versturen dat was wel bij 3. en dit is dan ook de nieuwste Cake mania. ziet er leuk uit He?
maar ik heb ook een schrift met een reken machine maar die heb ik gekocht bij de action vandaag het was weer koop zondag. en begon weer lekker druk te worden.
Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten