zondag 19 juli 2009

norfolkline.Duinkerken Dover,

we gaan over 3 weken naar Egneland en we hebben er eiglijk nu best wel nu al zin in!! maar we hebben vandaag Dover gezien op Tv waar we varen en dat is heel goedkoop met ons boot, daar voor moet je naar Frankrijk gaan andre booten zijn heel duur. dus je moet als heel goedkoop wilt moet je met de Nordolkline gaan en dat is een leuke boot. als wij er zijn zijn wij de affteste. maar als we in engneland zijn dan slapen Philip in de auto. Tja maar we Gaan ook vroeg opstaan. maar dat is ook logisch. ik vin het leuk dat we weer naar Egneland gaan. op Tv is leuk maar als je er bent dan is het nog veel leuker. ik heb de boot opgeslagen. dit is ons boot. of het is ongveer ons boot.
hier valt niet zo wegne te vertellen vanuit Spijkennisse wat we hebben want deze maand heb ik nu 7 Blog's gemaakt en bij de andre manden nog veel meer. maar ik heb dit keer niet zo veel nieuws. maar ik hoop in agus. weer wel. want dan zijn er heele boel te vertelen.
nog de website. dat het echt goedkoop is. http://www.norfolkline.nl/
Coen.

1 opmerking:

  1. Heel leuk blog hoor Coen. Je kunt goed reclame maken voor de Norfolk line. Het was wel leuk dat we het zagen op de televisie!

    BeantwoordenVerwijderen