woensdag 1 juli 2009

bowlen

Eergistren Gin ik met me Klas bowlen. en dat was harstikke leuk en Gezllig. ik heb sins vandaag mijn Puntenlijst mee genomen want ik was het Gistren Vergeten helaas. We ginnen Bowlen in Rotterdam bij dok 99. ik zal jullie laten zien wat er gebeurd is. met de stand. er zijn ook leuke foto's gemaakt. dit is het Papier van mijn Team van maandag 29 Juni. ik ben de 2e. dat is netjes met 233. punten. en hier zijn De andren van De groep en die hebben wat Lager Gescoort. maar wat ik net zei. ik heb ook nog wat leuke foto's en die ga ik nu laten zien. ja ja je ziet Olaf ( Mijn Klasgenoot kijken). en hier ben ik Zelf aan het Bowlen. ik kom even Trug met De Stand. want ik heb 1x Strke Geooid en ook 1x spare. ik moet zeggen het was leuk. en hier heb ik de winares. (meral heeft Gewonnen van mijn Team aan het eind) ik aan het begin van het eerste spel. en hier hebben we Roy en Wesley. ik heb nog een paar Foto's te gaan. Roy gaat de Bal gooien. wesley en Nuwan en daar staat ook mijn Fles en aan het eind konden we lekker gaan eten en het was heerlijk.

toen we naar huis ginen ( ik Zelf was ik nog even Achter de Computer) met de nieuwste spel die nu 2 dagen oud is. en die is harstikke leuk.

Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten