zondag 18 september 2016

vakantie 2016

Het is een Tijdje Geleden Dat ik ging Bloggen Laatste keer was 1 jaar Geleden. Nu ga ik weer eens bloggen.

Wel. wij hebben een geweldige vakantie gehad. Met de eerste week van de Vakantie gingen we met zijn 5en naar de opnames Smaakt naar meer onze Praat Programma van Heel Holland Bakt.  In Engeland heet dat

The Great British Bake Off.

An Extra Slice.

Dat was heel erg leuk om mee te maken wij waren publiek en toen wij gingen kijken op tv zaten wij helemaal in het donker.



de Zon opgang
In de 2e week gingen we een dagje heen en weer naar Engeland het was prachtig weer tijdens het wachten in Frankrijk Voor onze Trein zagen we een mooie Zonsopgang

Toen we in Engeland waren gingen we Engels ontbijten. Heerlijk.

We gingen dit keer naar Beachy Head en daar gingen we een klif bezoeken. Ook gingen we naar mijn Favoriete Cafe.

bij Graderen.
Donderdag deden we Zandsculptuurfestival in Garderen met als thema Rien Poortvliet erg leuk museum park.

Het was heel erg leuk en ik heb me goed vermaakt. En Ja als je Leuke Dingen doet gaat de tijd wel erg hard.

Zo dit is weer eens een blog van mij Groetjes van Coen.

2 opmerkingen: