zondag 29 december 2013

Ad OLIEBOLLENTEST 2013

Hallo Allemaal, Zo als jullie weten is het weer tijd om weer eens een blog te Schrijven over de Oliebollentest van het AD.

Dit keer Ben ik net Als Vorige Jaar Met AD Echt Oneens. Althans de panelleden van deze test van dit jaar. Want een poosje maar op 21 Oktober Gingen wij naar Dordrecht en oliebollen kopen, Het Spijt me voor die Mensen maar Wij vonden ze hem erg Lekker ( Natuurlijk heb ik ook recept voor de winnaar dat vind ik alleen maar leuk). Maar ik kan echt niet geloven dat ook dit jaar

jammer Ze Zijn lekker
Maar hier gaat het om: Ron's Gebakkraam Ik vind de oliebollen Van hun kraam erg lekker wat is daar mis mee? Lees dit aub Conclusie: Na de domper van vorig jaar sloegen Ron en Sebastiaan van der Weijden een nieuwe weg in. Investeerden en schoolden bij. Jammer dat de oliebollen niet lang genoeg werden gebakken.

Ik vind zo teleurstellend ik weet niet hoe ik er wat moet vinden ik vind het eerlijk gezegd zeer onterecht.

Zo ik heb me wel even laten Horen.

Coen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten