woensdag 11 juli 2012

Friet. en Ze zijn Knapprig.

Het Lekkere Eten
lekkere eten 2
Met deze titel wil ik het graag over hebben wat we ( Liesbeth Philip Ben en ik hebben gegeten) Friet en ze waren me toch lekker. Maar ook erg hard Helaas maar was lekker en daar gaat het om dus daarom heb ik 2 Foto's gemaakt en ik dacht bij me zelf hier mee ga ik een blog maken. Een Tip heb ik wel Mayonaise Is echt niet Nodig Koop een pot appelmoes en kip corden blu en het is klaar. Het kan wel maar is niet nodig Mayonaise want als je appelmoes alleen doet is het echt een gezonde verzie. Hier komt dan de eerste Foto.  Dit is hem dan hier gaat het om en het was zo lekker,  En ook de onderste Foto is ook goed gelukt.


Binnenkort hopelijk weer maar dan niet zo hard het recept is  van het tv programma 


De Free Range Cook van Annabel Langbein.

dat je bij 24 kitchen ziet. elke dag om 21:30. Echt leuk om te zien.

Groetjes van Coen. 

2 opmerkingen:

  1. De kleine stukjes waren hard, de grotere waren erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt. Maar het Klopt wat ik ook zeg.

      Maar Het is inderdaad Lekker.

      Verwijderen