zaterdag 9 juni 2012

Ek Edite van Lays

De Ek Edite en een gewone Verpakking
2e Ek Edities.
Het is echt wel Leuk Want Deze week nog koop je bij AH Lay's Chips  En EK editie paprika. En die Verpakking vind ik zo mooi. Ik heb er 2 Foto's van en Daarom wou ik ook een blog van maken. Hier links staat de oudste Foto die ik Afgelopen donderdag heb gemaakt Ik vind deze Foto leuk. Omdat deze zakken op het fornuis staan en dat vind ik leuk. Maar eentje heeft heeft echt gewonnen. En links onder heb ik de 2 edities van de paprika geplaatst, 

Wel een mooie Verpakking om de Ek te aanmoedigen.  en ze zijn ook lekker.


Ben blij dat ik ze allebei van de foto's heb gemaakt.


Groetjes van Coen.

3 opmerkingen:

  1. mmmm en lekker ook nog : ) paprika is mijn lievelingssmaak !
    Nu nog duimen dat ze winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas ging het nog niet zo goed met het Oranje team. Wrs. omdat jij geen chips hebt gegeten, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas ging het niet goed met het oranje team. Wrs. omdat jij geen chips hebt gegeten. hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen