donderdag 9 december 2010

Molen de vier winden in Rotterdam.

Hallo Allemaal.

We zijn vandaag naar de Molen de Vier winden in Rotterdam Geweest en het was Hartstikke leuk. we Werden weer Hartel
ijk geroet. want we waren al een tijdje niet Geweest maar ze kenden nog wel ( ons moeder van de meeloper's. ja het is wel echt een paar jaar Gleden. maar ook weer echt Fantastisch en nog leuker is. ze werken nog allebei. jullie zijn van de meelopers. ik vin dat echt leuk om te horen. dus toen we klaar waren zei de Mevrouw tegen ons: wat zijn jullie groot. want ja als je hier niet meer geweest vin ik het ook leuk om te horen. het is wel fijn hoor. dat je weer Treug kwam. vind ik het is best leuk. ook vond ik ook Grappig dat ze ook wat Engels spullen hadden bijvoorbeeld Stroop. het was gewoon leuk.

ik heb ook nog de link en het plaatje.

dit is hem dan mooie molen hij Molen de vierwinden

als je op molen de vier winden klikt dan ben je als het goed is.

Coen.

1 opmerking: