zondag 17 oktober 2010

Nieuwe Arkium voor Fishdom: Frosty Splach Rijvis zee.

ook Voor deze Blog Geldt met een klein beetje Zelfde Verhaal.

zins kort zit er weer een Vis winkel bij de Rijnlaan in Utrecht. tegen over de bakker. hij stinkt niet maar ben toch niet naar binnen gegaan ( dit is van Mijn Blog op Coen's achtbanen)

het Stond op de Krant van Ad van wo
ensdag 13 Oktober Behave die Achtbaan zit ik ook een mooie zee Te maken

maar toen er 2 oktober was, was er een Braderie en toen moesten we voor oma eiglijk een Kro magazine halen van 2 weken gleden.

eerst gin ik alleen naar de ah. maar daar was het niet en toen naar The read shop Helaas wat een Pech ook daar niet. maar zij hebben het meestal.

maar hier komt mijn aquarium dit is hem dan hij is nog niet klaar ik heb nog maar 2 vissen.

Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten