maandag 23 november 2009

pannekoeken bij meerkerk.

afglopen Zaterdag waren weer eens een keertje bij de markt in meerkerk. en daar stond De kaasboer van hollandse kaascentrum en samen was het ook feest met een pannekoek tent het was ook wel een druk gevoel. er zijn mooie foto's gemaakt door me vader hier zijn Philip en ik. ik ben al met me pannekoek bzig. me pannekoek was ook lekker. dit is de pannekoek tent, naast de kaasKraam. hier nog een plaatje. de de Pannekoeken maker's waren Dennis en René. jullie deden het Harstikke goed. hier is René. en hier is Dennis. hier is philip nog bzig met zijn pannekoek. het smaakt wel. hier ben ik. het was ook een lekker pannekoek voor mij.
maar ik ben ook vandaag wezen shoppen in Rotterdam. en het was Gezllig.
word vervolg vanaf morgen,
Groetjes van Coen.

1 opmerking:

  1. Ja dat was wel een verrassing hoor, die pannenkoekentent en dan zo'n lekkere pannenkoek mogen eten. Gebakken door je grote vrienden.
    Ook oma vond hem erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen